Bedankt!

Bedankt voor uw steun!

De Flevo-Scouts kunnen niet bestaan zonder de hulp van vrijwilligers en sponsoring. Onderstaande organisaties hebben een bijzondere bijdrage geleverd aan onze vereniging. Als bedanktje bieden we ze graag een bijzonder plekje op onze website.

Kansen initiëren én ondersteunen voor jeugd is één van de doelstellingen van Rotary. In 2017 bestond Rotaryclub Dronten 50 jaar. Ter gelegenheid hiervan heeft Rotaryclub Dronten het Geert Popkema Jeugdfonds opgericht.
Het fonds stelt zich tot doel het ondersteunen van lokale en internationale initiatieven op het gebied van cultuur, sport, educatie, muziek en maatschappij voor de jeugd tot en met 21 jaar.

Projecten die in aanmerking willen komen voor ondersteuning uit het fonds, voldoen aan de voorwaarden zoals de Stichting Geert Popkema Jeugdfonds die hanteert. Onder andere voor jeugd tot en met 21 jaar. Zo ondersteund het jeugdfonds verschillende initiatieven op het gebied van jeugd in de gemeente Dronten. Zoals: een waterspeelplaats, talentbeurzen voor schaatser, hordeloper, Judoka, de talentkeuken in de Meerpaal, zomer academie blokfluit, bakfiets voor gezinshuis, Tandheelkundige kliniek in Malawi, Leermiddelen voor een school in Tepoe Suriname, Kinderoogziekenhuis in Kenya, etc.