Insigne bestelformulier

Insigne bestellen

Heeft u een nieuwe scout-fit dan heeft u in principe alle onderstaande insignes nodig. Let op dat u alleen de speltak insigne bestelt waartoe uw zoon of dochter behoort. Vliegt uw zoon of dochter over dan kunnen alle insignes overgeplaatst worden op de nieuwe kleur scout-fit met uitzondering van de speltak insigne. Deze zult u naast de nieuwe scout-fit moeten aanschaffen.

Vul onderstaande formulier volledig in. Onvolledige formulieren worden niet door ons verwerkt. Zodra de bestelling via email (u ontvangt ook een kopie) is ontvangen wordt deze klaargemaakt en meegenomen naar de honk. U ontvangt een bericht wanneer de bestelling klaarligt. De bestelling kan vervolgens op het honk contant worden afgehaald betaald. We stellen een gepaste betaling zeer op prijs.

Beschikt u over de pas van Dronten? Vink dan deze optie aan in het formulier. De betaling zal dan door onze penningmeester worden afgeboekt van uw pas.

Gebruik onderstaande formulier. Kunt u het formulier niet goed zien op uw mobiele.
Gebruik dan deze versie zonder opmaak.

Error: Embedded data could not be displayed.