Shantihorde

Voor jeugd tussen de 7 en 11 jaar

Over de Shantihorde

De Shanti-Horde is één van de twee welpengroepen bij de Flevo-Scouts.

Ben jij tussen de 7 en 11 jaar? Vind je het leuk om iedere week nieuwe dingen te leren en leuke activiteiten te doen? Kom dan bij de welpen en speel mee in de jungle!

De welpen spelen in het jungleboek thema geschreven door Rudyard Kipling. Samen met de figuren uit jungleboek beleven de welpen de spannendste avonturen. Met Marala de flamingo spelen de welpen leuke spelletjes, met Baloe de beer leren de welpen om lekker te koken en met Oe de schilpad maken de welpen de mooiste bouwwerken. Met Marala, Baloe en Oe leren en doen de welpen elke week wat nieuws.

Activiteiten

Wij verdelen ons programma in verschillende activiteitengebieden waaronder buitenleven, scoutingtechnieken, expressie, sport en spel, veilig en gezond en nog veel meer. Met het actief deelnemen aan de activiteiten kunnen de welpen insignes verdienen in de activiteitengebieden.
Daarnaast gaan wij drie keer per jaar op kamp en doen wij veel meer toffe activiteiten met de hele vereniging.

Opkomst

De welpen spelen elke zaterdag in de jungle tussen 14:00 en 16:00

Lid Worden

Wil je een keer komen kijken? Stuur dan een e-mail naar ledenadministratie@flevo-scouts.nl