Over de Scout-fit

Het Scout-fit

Het uniform of scout-fit is hetgeen waaraan een scout te herkennen is. Het is een belangrijk element die benadrukt dat iedereen gelijk is. Daarnaast helpen de kleuren en batches de speltak en vaardigheden van een scout snel te herkennen.

Het uniform kan worden aangeschaft bij een van de vele scout-shops in Nederland. De dichts bij zijnde is de Scout-shop in Zwolle.

Alle insignes, de dasring en de Flevo-scout das zijn te verkrijgen tijdens een van de bijeenkomsten. Let op, we hebben niet altijd de insignekast bij ons. Laat het ons daarom vooral even weten als je een insigne, dasring of Flevo-scout das wil bestellen. Helaas kan er alleen contant worden afgerekend.

Onderstaand vind je de prijzen en een uitleg waar welke insigne geplaatst moet worden op de scout-fit.

Insigne prijzen

Via de volgende link kun je de benodigde insignes selecteren en (bij)bestellen:
Insigne bestelformulier

Bevers – Wat zit waar?

Welpen – Wat zit waar?

Scouts – Wat zit waar?

Verkenners – Wat zit waar?