Stam+

Vanaf 21 jaar

Radix Circa, da’s ook gezellig!

Wie zijn wij?

Wij zijn de 21-plussers van de Flevo-Scouts. De een is leiding, de ander wil graag lid blijven van scouting zonder verdere verplichtingen. Kortom een gezellig en gemêleerd gezelschap!

Wat doen wij allemaal?

Elke tweede zaterdagavond van de maand (met uitzondering van de zomervakantie) komen wij bij elkaar. We beginnen om 20.00 uur. De eindtijd ligt niet vast. Ieder gaat naar huis wanneer hij/ zij wil. Meestal bespreken we eerst even kort een aantal belangrijke zaken. Daarna doen we een activiteit en drinken we gezellig wat met elkaar. De activiteit wordt door één of twee mensen georganiseerd. Dit kan variëren van een avondje bowlen tot het maken van een GPS-wandeling.

Bovendien gaan wij één keer per jaar op ‘kamp’. Dit doen wij in het eerste weekend van januari. We gaan dan naar een clubhuis van een andere scoutinggroep.

Naast onze speltakactiviteiten doen wij mee met de groepsactiviteiten van de Flevo-Scouts. Ook bij regionale en landelijke scoutingactiviteiten, zoals de BP-tocht, Fundays, I-Scout, HIT en Scout-In zijn wij te vinden.

Waar komen wij bij elkaar?

Op het Trappershonk in ons eigen lokaal. Als je voor het gebouw staat het meest rechterlokaal. Lekker dichtbij de kampvuurkuil! Vanuit ons lokaal starten wij onze activiteiten. De ene keer blijven we in het lokaal. Een andere keer trekken wij er op uit en zijn we elders in het land te vinden.

De Radix Circa