Flevo-Scouts steunt de Voedselbank Dronten

Corona maakt inmiddels al maanden lang deel uit van ons dagelijks leven. Steeds meer gezinnen hebben hulp nodig. De Voedselbank Dronten biedt veel gezinnen deze hulp. Maar ook de reserves van de Voedselbank Dronten beginnen op te raken.

Daarom wil Flevo-Scouts Dronten graag een steentje bijdragen en organiseert daarom een inzamelactie voor de Voedselbank.

Op zaterdag 7 november zullen de leden van de Flevo-Scouts tijdens de opkomst op de parkeerplaats van het scoutingterrein een inzameling houden.

Heeft u misschien een scout bij u in de straat of in de familie? Geef hem of haar dan ook een product mee die zij in kunnen leveren tijdens de inzameling. Want hoe meer hoe beter! Op de website van de voedselbank kunt u lezen welke producten het meest nodig zijn.